Home

Macedonie
Macedonie Start
Thomas Cook

Macedonia | Algemeen | Struga - Струга (2)

Maandag 12 Augustus 2013

Vandaag gaan we weer naar huis toe. Ons vliegtuig vertrekt om 16.45 uur vanaf vliegveld Ohrid. Dit is ongeveer 10 minuten rijden van Struga.

Om ongeveer 08.00 uur stapten we uit bed en rond 08.30 uur gingen we ontbijten. We hadden de koffer al gedeeltelijk ingepakt de avond ervoor, dus dat scheelt al weer. We zitten dus in een hotel en het ontbijt is er ook na. Grote zaal met veel mensen en het loopt lekker gestructureerd allemaal. Wij even bekijken wat we kunnen krijgen. Dat was goed geregeld! We hebben de koffers verder ingepakt en alvast in de auto gelegd.  We gaan nog even met de auto op stap. We hoeven pas rond 14.30 uur op het vliegveld te zijn.

We gaan nog een stukje rijden met de auto richting Radozhda, aan de grens van Albani

De laatste foto van het Ohrid meer, en we gaan naar het vliegveld.....

Instappen en weg wezen...

Nog even wat foto's maken vanuit het vliegtuig van Ohrid en de omgeving

Bijzondere wolkenluchten.....

Hier zijn we al boven Nederland, Amsterdam Schiphol

We gaan landen op Schiphol, de Polderbaan!

Na de landing moesten we opzoek naar de bagage. We moesten een stukje lopen waar we nog niet eerder waren. Was helemaal bagage band nummer 17. Maar de koffers kwamen uiteindelijk daar wel en ze waren ook aanwezig. Nog even met thuisfront gebeld dat we goed zijn aangekomen. Daarna naar de hoofdentree van Schiphol waar de bus ons meeneemt naar lang parkeren waar de auto van Sibbele staat. Alles inladen en starten maar, geen problemen ondervonden.  Onderweg hebben we bij Haje restaurant bij Almere nog koffie met appeltaart gehad. We hadden de hele middag en avond nog niets eetbaars gehad. In het vliegtuig moest je het allemaal kopen.

We waren rond 22.30 uur thuis. Nog even een beetje uitpakken en douchen en daarna gingen we op bed. Alles was nog goed in huis, geen problemen gezien of geconstateerd.

Dit was natuurlijk weer een geslaagde vakantie.